Zederiks Christelijk Mannenkoor
                  Start ] bestuur ] contact ] dirigent ] concertagenda ] nieuwe leden ] [ vrienden ] fotoalbum ]
Vrienden

Als vriend - lid/donateur - ondersteunt u het koor jaarlijks met een kleine financiële bijdrage, met een minimum van € 7,50. Daarmee helpt u het koor om aan haar financiële verplichtingen te voldoen en met een zekere regelmaat concerten te geven, zo mogelijk met instrumentale begeleiding en op een zo hoog mogelijk muzikaal niveau. Dat kost veel geld, meestal meer dan een koor zelf kan opbrengen. Daarom is een bijdrage van Vrienden van het Zederiks Christelijk Mannenkoor onontbeerlijk.

Wat geven wij u
Als lid van de Club van Vrienden van het Zederiks Christelijk Mannenkoor heeft u gratis toegang tot 2 eigen concerten van het koor. Ook ontvangt u 20% korting op de winkelprijs van uitgebrachte of nog door het koor uit te brengen CD's.

Wilt u ook donateur worden van het Zederiks Christelijk Mannenkoor?
Neen dan contact met ons op via de contact pagina.